1 Oktober

 
Då va det första oktober nu igen och hösten är här, personligen hatar jag kyla och vill gärna ha sommar året runt men ska försöka tänka posetivt och göra det bästa av situationen, Finns endel bra saker med hösten trotts allt så som löven och färgerna, Stickade tröjor, varma drycker, Höstpynt och dekorationer, Halloween och bra serier/filmer som släpps på netflix, Tänkt skaffa amerikansk netflix igen snart eftersom dom har ett större utbud och som det ser ut nu har jag inte varit i skolan på ett tag och vill helst inte gå tillbaka dit. Mitt X går ju där och jag vill inte behöva va med honom osv varje dag därför funderar jag på att byta till nästa termin och denna terminen bara vara hemma eller eventuellt om jag hittar ett jobb så jobba i någon klädbutik vilket jag gillar. Om inte blir det mycket träning och fritid. 
 
Jag har haft fullt upp med att övningsköra, har två lektioner idag oxå med skolan och har bokat uppkörning den 6te oktober vilket är om 5 dagar! är välidgt orolig för att misslyckas men kan inte göra mer än att öva, öva, öva och förhoppningsvis får jag någon schysst som inte är alldeles för hård. Det jag har mest problem med är nog fickparkering och backparkering. att planera bättre kanske oxå, tänka på miljön. 
 
Vet inte om jag sagt dethär redan men i sommras fick jag en ny bil, en mercides c - klass 250 Den är assnygg och jag älskar den verkligen. Ögonen är min favoritdel. Tror inte jag lagt upp en bild på den förr här men har gjort det på insta. Det är bilen som håller mig motiverad till att vilja ta körkortet. 
 
Jag mår ganska mycket bättre, min ätstörning är sådär, spydde igår senast men det va "sista gången" vill fokusera på andra saker än viktnedgång just nu men hoppas på att det kommer naturligt iaf. Äter inte så mycket men försöker inte tänka på det heller. Min plan är att jag har hela Oktober, November och December på mig att gå ner ca 5 kg, då behöver jag inte svälta mig själv utan kan göra det på ett hälsosamt sätt, fokusera på nyttig mat och styrketräning. Tänkt göra upp en mer detaljerad plan som är långsiktig. Vill gärna börja nästa år med ett friskare tankesett inte börja det med ännu ett år där jag jag äter/spyr/svälter o fryser. 
 
 
Allmänt | |
Upp