Samma Misstag Om & Om Igen

 
Varför jag aldrig lär mig av mina misstag vet jag inte riktigt.. Mina dagar slutar likadant om och om igen varje dag, jag vågar inte äta tillräckligt, glömmer att äta men sen äter vad jag än blir sugen på och spyr ofta upp det igen pga skuldkänslorna. Oftast beror det på att när hungern slår till är det hungerkänslor på chips o choklad inte mat hållt på såhär alldeles för länge nu, ungefär 1 år nu faktist. Jag har lagt mer tid på det istället för att fokusera på roliga saker eller viktiga saker tex skaffa ett jobb så jag kan få in mer pengar, får ju 8500 varje månad och bor hemma med familjen men det räcker mig ändå inte, jag behöver tänka mer på min hund oxå. slutat träna honom på saker eller gå ut lika länge med honom eller hitta på saker lika mycket. 
 
jag behöver tänka över min kost mer, det räcker med att vara dum o onyttig. 
 
Har inte så mycket att skriva om faktist. 
Allmänt | |
Upp