Mitt Första Inlägg

 
Hej där vem som än skulle kunna tänka sig läsa här, Dethär är då mitt första inlägg här och tänkte att jag skulle bäretta lite om mig själv, Jag är en 21 år gammal tjej och jag har haft liknande proana bloggar förut, egentligen började jag första gången blogga då jag va 17 år men nu senast har jag tagit bort och låtit bli att blogga under ca ja det senaste året nästan. Jag tappa väll skrivlusten och så har jag istället gått över till att skriva på instagram men det har inte riktigt varit samma sak. 
 
Det är mycket som hänt sen jag lämnade bloggandet, Min ätstörning är nästan oförändrig, jag har samma problem och jag äter/spyr hela tiden men har bästemt mig för att ta tag i skiten och försöka ta mig ur cirkeln igen istället för att bara ge upp till den. Jag vill ju knappast förstöra mina tänder. Jag vill heller inte svälta mig mer så det jag tänkt göra är att försöka äta någorlunda hälsosamt men kalorisnålt och träna. Jag är 168 cm lång och väger ca 50 kg men inte vägt mig på ett tag. 
 
Det är mycket som hänt mig senaste året speciellt mer sen i sommras, jag började dejta en kille som jag nu är redan förlovad med men det går sådär, vi är väldigt olika och även om vi va bra i början börjar olikheterna synas och han vill lixom ha kontroll över mig. Börjar tro att saker och ting gick för snabbt men det tänker jag skriva mer om sen, det är så mycket skit som går igenom mina tankar och jag har en väldigt stor beslutsångest, han har bråttom och vill redan gifta sig med mig. Hursomhelst. 
 
Jag har börjat gå i skolan igen för att plugga upp mina betyg och det känns faktist bra, det går bra och jag har ett mål där, jag vet vad jag vill jobba med. det dåliga är att denhär killen eller mannen som är 26 år gammal oxå går där. Han är en invandrare men levt här i några år så även om han pratar bra svenska så pluggar han för att få intyg eller lixom omvandla hans betyg eller utbildning som han har från sitt hemland till svenskt. Jag är kär i honom även om jag är mer intresserad utav tjejer så känns han rätt eller han kändes rätt men nu sen i slutet av förra skolveckan har jag vart osäker på honom. 
 
Jag vet vad jag vill i framtiden och det är något jag inte kännt på många år, Jag mår bra för det mesta men jag har fortsatt att äta o spy nästan varje dag. 
 
Jag vill vara så anonym jag kan här därför kommer jag mest lägga ut bilder jag lånat från instagram eller pintrest, ifall det är en bild på mig eller en bild jag tagit själv säger jag det i inlägget.  
 
jag har som mål att gå ner några kg i fettvikt och lägga på mig lite muskler på ett någorlunda hälsosammt sätt. tänkte hoppa över måltider ibland men jag är inte pro ana längre utan snarare pro fit. Jag vill inte se sjuk ut utan bara snygg och då måste man äta hälsosamt. 
 
Jag har ett insta konto oxå som är ätstörningsrelaterat för den som vill följa, har mer bilder på mig där för den som vill. heter justaagirl9 där men accepterar inte vem som helst så den som vill följa måste skriva ett meddelande oxå annars godkänner jag bara liknande äs konton.
 
Mitt Första Inlägg | |
Upp